(advertentie)
(advertentie)
(advertenties)

Cannabis, hennep en CBD beginnen steeds meer door te dringen tot het ‘gewone leven’. Fraai voorbeeld hiervan is de kakelverse sponsordeal die de United Soccer League (USL) heeft afgesloten met Synchronicity. Dat is een full spectrum hennepolie-merk en het zal de komende 4 jaar prominent in beeld komen rondom de voetbalwedstrijden van de 47 aangesloten profclubs en 180 amateurclubs in de VS en Canada.

Full spectrum hennepolie uit Colorado

Synchronicity is een merk van het bedrijf Functional Remedies, dat gevestigd is in – hoe kan het ook anders – Colorado, het epicentrum van de legale cannabis business. Daar wordt door hen ook de supergezonde hennep  gekweekt in eigen faciliteiten. En dat ziet er lekker uit, kijk maar naar wat er op hun Instagram staat:

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Just checking in on our friends. We organically grow the hemp we use in our products right here in Colorado, so you know you’re getting the good stuff.

Een bericht gedeeld door Synchronicity Hemp Oil (@synchronicityhemp) op

Aangezien voetbal ook langzamerhand een steeds populairdere sport wordt in Noord-Amerika, vond Functional Remedies het interessant om hun full spectrum hennepolie aan het profvoetbal te verbinden. En dat is dus gelukt, getuige hun nu via de website Ganjapreneur bekendgemaakte 4-jarige sponsorship partnership met de United Soccer League.

Hennepolie zichtbaar bij meer dan 200 voetbalclubs

De USL telt in zowel Canada als de VS in totaal 47 profclubs en meer dan 180 amateur- en jeugdclubs. Hun ‘championship’ en ‘League One’ worden op tv uitgezonden door de bekende sportzender ESPN. Dankzij de sponsordeal zullen de hennepproducten te zien zijn op reclameborden in de voetbalstadions, de sociale mediakanalen, website en apps van de USL.

Volgens Josh Keller, bij de voetbalbond verantwoordelijk voor het zakelijke gedeelte, is het nieuwe partnerschap logisch, omdat zowel de USL als Functional Remedies ‘in de frontlinie staan van groei in hun respectievelijke industrieën’. Keller: “Deze samenwerking pioniert niet alleen in de ruimte, maar houdt ook rekening met het welzijn en het herstel van onze sporters en fans. Wij zien er naar uit om samen geweldige dingen voor elkaar te krijgen en geloven dat de toekomst zeer rooskleurig is.”

Natuurlijke en biologische welness

Ook bij de hennepfabrikant uit Colorado zijn ze in hun nopjes met de sponsordeal met de USL. Functional Remedies CEO Andrew Campbell zegt dat het bedrijf hierdoor ‘letterlijk in de major leagues wordt getild’.

Campbell: “Sporters – jong en jong van geest – zoeken naar natuurlijke en biologische medicamenten en supplementen om hun prestaties te verbeteren. En met name professionele atleten adopteren dit soort producten in hun sportregime. Dit gaat dan ook verder dan een sponsorschap voor ons; het is een mogelijkheid om consumenten te blijven voorlichten over de ongelooflijke voordelen van full spectrum hennepolie en om de boodschap te verspreiden van welness door eenheid.”

En gelijk heeft ie, deze Andrew Campbell…

(advertenties)