(advertentie)
(advertentie)
(advertenties)

Vijftien seconden. Nee, dat is niet de gemiddelde tijd die Donald Trump nadenkt over een raketaanval. Het is de duur van een Facebook-filmpje van ene Kerrie. Die kwam er stomtoevallig achter dat ze haar pepermolen ook voor iets anders kan gebruiken: wiet grinden!

Kerrie wie?

Soms is het succes van wietgeintjes die viral gaan nauwelijks te verklaren met alleen de inhoud van het getoonde. Neem dit knutselwerkje van Kerrie Bodkin. Een redelijk bruut vol getatoeëerde jongedame uit de United States. Veel meer komen we via haar Facebookprofiel niet over de maker te weten, dus droppen we maar een fotootje van de virale chica:

Stonermill

Welnu, met haar eveneens gezellig getatoeëerde handen ontdekt Kerrie – die zichzelf omschrijft als ‘iemand die niet eens een stoner is’ – in februari van het afgelopen jaar iets dat haar voorgoed uit de anonimiteit van het virtuele bestaan trekt:

En dan heet dat merk pepermolen dus ook nog doodleuk Stonemill, je verzint het soms niet. Sinds Kerrie haar spontane stukje huisvlijt dropte, is het filmpje al meer dan 7,2 miljoen keer bekeken op Facebook. Bijna 11-duizend mensen plaatsten er een opmerking bij en het is dik 81.000 keer gedeeld. En we grinden tellen vrolijk door!

(advertenties)