(advertentie)
(advertentie)
(advertenties)

Als ze je een paar maanden geleden hadden verteld dat je in dé 420-maand – april 2020 dus – thuis zou zitten chillen, dan had je het waarschijnlijk niet geloofd. Toch is het zo. En dankzij Grasscompany wordt het nóg veel gekker: door thuis stoned te chillen kun je namelijk ook het ultieme stonerkado winnen!

De wereld is op het moment een vreemde plek maar stoners hebben er wellicht niet eens zoveel last van. De stoner lifestyle past namelijk wel ontzettend goed bij het thuisblijven en chillen. Zeg nou zelf, welke cannabisliefhebber geniet er niet van stoned worden en chillen in de comfortabele omgeving van zijn of haar eigen huis?

Thuisisolatie is dus misschien wel dé ultieme chill sessie om de 420-maand te vieren! En bij een ultieme chill sessie hoort een ultiem stonerkado, aldus Grasscompany. De hele maand april kun je daarom het ultieme stoner pretpakket winnen, door gewoon te doen wat je toch al deed: chillen!

Grasscompany geeft maar liefst vijf stoner pretpakketten weg om de ultieme 420 maand te vieren. De pakketten bevatten alles wat je je als stoner maar kunt wensen. Wat te denken van een stevige metalen grinder van huismerk Flamez, of een fijne voorraad tips en meer dan tien verschillende pakjes grote vloei? Een bong, een pijp, een rolling tray en ga zo maar door. Kortom, alle essentials die je als stoner nodig hebt om de 420-maand in stijl door te komen.

Wat moet je doen?

Simpel: keihard relaxen en van jouw quarantaine een dikke chill sessie maken. Dus vul je bowl, verdamper of draai een dikke feestjoint en stoom er lekker op los. Maak een foto van je chill sessie en plaats die in je Facebook of Instagram verhaal. Vervolgens tag je Grasscompany in je verhaal (Facebook: @grasscompany.com Instagram: @grasscompany_com) om kans op een van de vijf pakketten te maken. Zo simpel is het, net als het leven deze maand.

Op 20 april om 16:20 maakt Grasscompany de winnaars bekend, dus je moet er wel snel bij zijn! Zie ook de speciale actiepagina op Grasscompany.com.

[Openingsfoto: Justin Cannabis, Shutterstock]
(advertenties)