(advertentie)
(advertentie)
(advertentie)

Opnieuw een Amerikaanse muzikant die met een eigen cannabislijn op de markt komt: The Game wordt merkambassadeur voor G Brands. Vooralsnog dropt hij voorgedraaide puur-joints – G Stiks – en een serie wietfrisdrankjes onder de naam G Drinks!

The Game

Jayceon Terrell Taylor, ofwel hiphopper The Game (36) is de zoveelste celibrity die in de legale wietbusiness stapt, na o.a. Willie Nelson, Snoop Dogg, Wiz Khalifa en Whoopi Goldberg. Nu steeds meer staten in de VS cannabis legaliseren is het voor de beroemdheden geen issue meer om zich met wietmerken te vereenzelvigen. The Game wordt zodoende het commerciële uithangbord voor G Brands, een bedrijf dat actief is op de legale markten van Californië en Washington.

G Stiks

Het meest vette product van G Brands zijn de G Stiks, voorgedraaide puur-joints met 1 gram topwiet erin, besprenkeld met kief en tot slot nog eens gedoopt in Liquid Gold Co2 extracted cannabis oil. Zes verschillende strains zijn er te koop in de medical marijuana dispensaries van Californië en Washington en in de pot shops (die recreatieve wiet verkopen dus) in laatstgenoemde staat. Twee sativa’s (Amarillo en Rosado), twee indica’s (Rojo en Violeta) en twee hybrides (Verde en Naran-Ja) inderdaad, allemaal voor 20 dollar per stuk.

Gstiks-Game-slide

G Drinks

Ook van de (medicinale) cannabisdrankjes van G Farma Brands wordt rapper The Game het gezicht. “The Game vertegenwoordigt de cannabiswereld en heeft een connectie met de wietcultuur”, zegt oprichter Ata Gonzalez trots. In de frisdrankjes met lekkerbekkende namen als Original Lemonade, Pink Lemonade en Strawberry Lemonade zit 100 milligram THC en de rakkers gaan in de VS over de toonbank voor 13 dollar per stuk.

Geen wonder dat The Game er wel zin in heeft. “Ik zie ernaar uit om met Ata en het geweldige team van G Farma Brands te gaan werken om jullie innovatieve manieren te brengen om cannabis te consumeren”, zegt de muzikant.”

 

(advertentie)